Blog ini hanya sekadar suka-suka dan coretan duka umpama diari tetapi umum oleh tuan badan sendiri. Jejaka di atas ialah Toby Alderweireld, Adrian dan Marco Reus.

19 October 2019

Total dead inside.

Salam anonymous,

Smlm ade sembang psl kembar yg depress. Aku x promote korg ehh. Jap, aku gelarkan korg iiconics. Nape? Sbb iiconics tu tag team WWE yg annoying and byk smbang tpi wrestling ntah pape. Memandangkn dua org so okay lah. Kira baik lah nme tag team pun sdap, haa chill lah kan. Okay, aku x tau psl diorg ni so aku scroll tweets rmai ckap diorg ni nk attention je. Aku actually agree je lah dah depa ni kan yg org bising psl result x elok tu. HOWEVER, lpas scroll lgi ade yg actually curious psl diorg. Di situ mmbuatkan aku trtarik sbb story iiconics ni sedih gak. Kata diorg yg depa ni slalu kena buli and cg2 pun x suka diorg. End up, stu sekolah x suka diorg which imo doesn't make sense. Aku pun ade je cg yg aku x suka and dia pun x suka aku sbb aku lembam. Yes, yg plg bahagia aku x hadap dia lgi ble naik f3 sbb dia ajar ptg. I hate her a lot and aku wishes yg dia pindah sekolah. Dia tu jnis tau nk marah2 tengking mnde ntah ape dia x puas hati ngan aku smpi aku sakit kepala pikir ape slah aku kat dia and aku malas nk pikir dia. Ye lah, nk lulus. X restu, kang gagal plak stu hal. Anyway, sorry tersibuk plak. Well at least stu org je lah yg x suka aku, aku pun buat x tau je lah psl dia. Cg2 len elok je aku berckp, brtnya. X de nk maki hamun mcm dia. Sume nk jerit. Eee. Okay, move on. Ble dia ckp stu sekolah benci dia, aku ade assumptions. First skali of course sbb attitude sndiri. Mne lah tau kot iiconics ni jnis hu ha hu ha riuh rendah so bdak2 and cg2 uncomfortable when they're along. Aku pun tbh mmg x suka pun. Bising siot. Pastu, diorg ckp yg iiconics ni suka bergaduh. I mean, well yh that could be the reason. Aku suka dtg dekat kat bdak2 gaduh ni. Bukan sbb aku nk join, aku jdi dinding je sbb nnti x pepsl pengawas kena marah sbb x jaga kucing anjing ni. Hahaha, anjingsssss woof woof and kucing ngiau ngiau skali aku bgi kayu sume berambus. Itu bru gaduh, yg part cg2 bnci ni yg aku x tau nape. Maybe yes, maybe no (like being lazy ass, unfinished homework?). Plus, bff sndiri spread ic diorg and tunjuk results exam diorg. First thing guys, kau jaga aib org, Tuhan akn jaga aib kau. Aku kesian kat part ni when someone said their bff spread their ic just to show their result. I swear, I won't forgive anyone who did the same to me. Mati kau tkkan aman, padan muka jahanam. Gila x marah, result tu x elok nk dihebohkan. Imagine lah kwan kau sndiri copy ic kau and then nmpk buruk result kau, pastu dibahan, dicerca like seriously. Yg student len tu, x yah susah pikir. Diorg ni jnis mudah falling to "breaking news" sort of. Its something that childish girls want to gossip and talking sht so that's why students len yg x de kena mengena pun bnci dia. Dah, tau stu pihak je. Pihak iiconics x tau ape ceritanya kan. 

Ble aku tulis cmni, nmpk mcm aku sokong diorg lol. No, ladies. You're wrong. I don't like you nor anyone else as well. I'm just selfish bastard. I hate everyone!!! 

Then here comes the viral tweet said iiconics ni depress. There's even a picture of them make up and being instafamous... 

If I hv a superpower, godai lah. 

Aku ade gagal tau mse f2. Total fool and dumbest. Result 100% disgusting and 3 last dlm klas. Never been top 35 at least. Tnye classmates, didn't worked sbb aku x rapat and diorg bdak2 pndai (kelas pertama lahh...). Diorg ade cra sndiri nk paham tpi x willing share. Heh. Mampos. Turun klas but nxt year, thank God aku berjaya buat comeback. PMR 6A's and trial was 4A's, highest in class that time. Then, pfft tetibe bdak2 yg pinggir aku nk kwan ngan aku hahahahahahah adoi pehal korg ni x sdar yg korg pun bodoh and lembam mcm aku. Lahai.. bdak klas pertama pun ade bodoh tpi sombong. Ade rupanya lmao. Don't trust your friend easily lah eh. Kekadang yg dri blakang pun tau respek dri bdak yg duduk klas pertama. Sjak aritu, aku dah x nk amik tau psl bdak acah genius ni. 

Ni bru stu, mse f1 aku kena buli sbb bdan berbau. Start by own classmate aka hitam yahudi. Dia melayu tpi arang. Lantak aku nk pnggil ape. Dia dah cemarkan imej aku and seksa aku kot. Pstu dtg plak sekor bdak KL, nme dia Haleeda. Yg jntan ni x ingt tpi biar lah pnggil hitam, ade aku kisah. Yg betina ni, pnggil betina murahan je lah. Pun, ade aku kisah nk sebut nme baik2? Dlm mimpi lah betina weh. Kau selamanya nemesis aku sme dgn si hitam tu. Depa ni tetibe pnggil aku busuk and EVERY FUCKING DAY!!! diorg bising aku busuk! Smpi stu sekolah tau, kau rse takat iiconics ni yg result x elok smpi berhenti sekolah? Aku pun stress tpi dpt berthan skali yg kes f2 tu smpi lah gagal tahan emo ble dah msok uni. Aku x de nk depress lah sial, aku annoyed and malas je pastu aku cover everything. Iiconics plak kaki gaduh x pelik lah diorg x suka korg. Tpi yg tang ic tu, haa mmg jelas lah slah org tu. Mudah mudahan ditimpa malapetaka lah gitu. Tpi aku x bleh trima ble guna alasan depress sakai! 

Back to bitches, they actually remind me of Haqiem Rusli. Total ftard! Using the term of depression to cover your mistakes and stupid problem is kebabian yg asli. Plis, I've been there and I know this fucking shit! Yes, aku pernah depress. Aku pernah ade feeling nk mati, nk suicide. Ade stu thap, aku nk bunuh org skali, nk pukul, nk tendang, nk seksa sume lah! Sbb itu kepuasan yg maksimum. Aku ade men2 ngan pisau dapur. Bntal aku pun jdi koyak rabak tmpal nama2 org yg aku bnci. X de mood nk brckp, nk amik angin lepak, men game. NO! My fun time is dead. Mse tu aku dah putus asa especially onto my studies. Aku always mncarut sana sini. Aku x peduli lngsung psl hati org even siblings sndiri. Aku even prefer to stay alone for a long moment and not to talk with anyone elses. Ni lah yg aku trseksa, tabiat JAGA HATI ORG. When those bitches said yg diorg depress, aku rse nk pukul diorg. Depress? Oh you look fine sweeties. I wish I can torn you apart and fix your damn retard brains. Aku bnci org yg cmni. Ble aku rosak cmni, aku mmg total sokong the dark side. Aku x tgk movie Joker tpi based on sinopsis, aku sokong je ape yg beliau buat. He somehow such an idol. Heh, ble ckp psl depress sbb studies, tringt bdak2 jr yg hanat. Aku tau lah yg aku ni repeaters tpi x yah layan aku total useless. They did. They made me absolute nothing especially when comes to project. Aku x paham, diorg x cube interaksi ngan aku. Ble aku buat, diorg ckp spatah je like wth kau nk aku buat ape do supaya kau bleh ckp betul and tepat lgikn padat maklumat tu. Aku ni manusia pehal kau ckp bahasa babi ni x paham. Ble aku x paham, aku fokus kat project len. Skali, boom last day, docs sent kat whatsapp and aku disuruh buat PowerPoint and presentation. Wow, I total zero understanding kat doc diorg sent. Aku study mlm tu utk presentation last minit. Pastu bju plak nk sme. DAH LAH SENT LAST MINIT PASTU CEREWET PSL BJU. BLE AKU X DE BLOUSE MEANS X DE LAH. KAU X YAH LAH PAKSA CRI AND PAKAI BLOUSE JUGAK. MNTANG2 KAU ADE BLOUSE X BERMKSUD AKU KENA TURUT ABIS PERMINTAAN KAU. KAU KENA TNYE AKU JUGA APE JE BJU AKU ADE, BUKANNYA SELFISH! Ade 3 org, lgi sekor tu laki. Mmg x kesah lah sbb laki! Ni pompuan sekor, dah lah ckap x paham pehal nk berlagak pro ah sial?! Aku hrp sgt kau diseksa sme mcm aku. X repeat pun,  dpt lah member sakai mcm kau. Biar diorg treat sme mcm kau buat kat aku. 

Hah, when iiconics ckap cmtu lgi aku bnci. Aku hrap diorg akn ke downfall and betul2 depress. Padan muka hidup diorg. Ingt depress ni joke? X pelik lah korg jdi femes kat sekolah if korg buat perkara yg mmbinasakan diri. 

Dah. Pegi mati je bgus. Kecik2 x nk mati, dah besar menyusahkn org. Viral kat sekolah x suka, tpi viral kat sosial even kena kecam on je janji duit msokkkk.